Current track

Title

Artist

[qt-onairmini][qt-upcomingmini]

 

[qt-onairmini][qt-upcomingmini]

 

[ad_1]

Η Ιερότητα του Βουνού

Σκηνοθεσία: Ρενάν Οζτούρκ και Φρέντι Γουίλκινσον

Ο σπουδαίος φωτογράφος Μπραντ Γουόσμπερν μας έχει χαρίσει τις ωραιότερες αεροφωτογραφίες βουνών, όλων των εποχών. Πετώντας πάνω από αχαρτογράφητες οροσειρές, κρεμασμένος από την ανοιχτή πόρτα ενός αεροπλάνου, ο Γουόσμπερν τράβηξε θρυλικές φωτογραφίες, χάρη στις οποίες μπόρεσε να σχεδιάσει χάρτες, να πραγματοποιήσει επιστημονικές έρευνες, να ανακαλύψει τις πρώτες αναβάσεις και να εμπνεύσει πολλούς ανθρώπους. Πάνω από ογδόντα χρόνια μετά από την πρώτη αεροφωτογραφία του Όερους Ντενάλι από τον Γουόσμπερν, δύο φίλοι ορειβάτες, ο Ρενάν Οζτούρκ και ο Φρέντι Γουίλκινσον κοιτάζουν κάποιες φωτογραφίες του Γουόσμπερν και έχουν την εξής τρελή ιδέα: το όνειρό τους δεν είναι να ανεβούν την οροσειρά, αλλά να διασχίσουν πλαγίως τις πιο απαγορευτικές κορυφές της, τον ορεινό όγκο του Moose’s Tooth. Είναι σίγουρα ένας καινούργιος τρόπος εξερεύνησης του ίδιου τοπίου που πρώτος ανακάλυψε ο Γουόσμπερν. Καθώς πραγματοποιούν τη διαδρομή μέσα από δύο αποστολές – μέσα σε παγωμένες σκηνές, με κομμένα σκοινιά και κατολισθήσεις – η επιθυμία τους να είναι οι πρώτοι που ολοκληρώνουν αυτή την παράτολμη διάσχιση της οροσειράς εξελίσσεται σε εμμονή.

Η Ώρα των Φούρνων

Σκηνοθεσία/Σενάριο: Οκτάβιο Τζετίνο και Φερνάντο Σολάνας

Το ντοκιμαντέρ ποταμός των Οκτάβιο Τζετίνο και Φερνάντο Σολάνας χαρακτηρίστηκε ως «το πρότυπο του επαναστατικού ακτιβιστικού κινηματογράφου» και ασχολείται με τις πολιτικές του «τριτοκοσμικού στιλ» κινηματογράφου και Λατινο-αμερικανικά μανιφέστα της δεκαετίας του 1960. O τίτλος είναι ένας υπαινιγμός για τις φωτιές που άναψαν οι ιθαγενείς της Αμερικής στις ακτές της Αργεντινής και είδαν οι κονκισταδόροι, και για το απόφθεγμα του Χοσέ Μαρτί που επανέλαβε ο Τσε Γκεβάρα: «είναι η ώρα για τους φούρνους, και δεν θα φανεί παρά μόνο φως». (“Es la hora de los hornos y no se ha de ver más que la luz”)

[ad_2]

Source link